İstanbul Valiliği'nden nargile yasağı

İstanbul Valiliği nargile salonu ve kafelerde nargile servisine yönelik yasağın devam ettiğini duyurdu.

İstanbul Valiliği'inden Covid-19 salgınının başladığı 2020'de yasaklanan nargile salonlarına ilişkin yeni açıklama geldi. Vali Davut Gül imzasıyla ilgili birimlere gönderilen yazıda yeni bir karar alınıncaya kadar kafelerde nargile servisi yasağının süreceği belirtildi. Yazıda hiçbir işletmede nargile servisi yapılmayacağı da belirtildi.

Söz konusu yazıda şu ifadeler kullanıldı:

"Nargile Salonu ve Nargile Kafelerin faaliyetleri 16.03.2020 tarihli 5361 sayılı Bakanlığımız emri gereğince geçici süreliğine durdurulmuştu. İlimiz Hıfzıssıhha Meclisinin 29.06.2021 tarihli ve 54 sayılı kararı ile de nargile salonu/kafesi olan iş yerlerinin faaliyetlerine yeni bir karar alınıncaya kadar ara verilmesine devam edildiği ve konaklama tesisleri, plaj, piknik alanları ve parklar dahil olmak üzere hiçbir işyerinde nargile servisinin yapılmamasına karar verilmiştir."

Güncel Haberleri

Cüneyt Özdemir ile iş insanı Nevzat Aydın arasında küfürlü tartışma
Yeşilçam'ın efsanesine veda: Kadir İnanır'ın hafızalara kazınan karakterleri
Bozcaada'da yaz boyu yasak kararı: O araçların girişi yasaklandı
Uzmanından hayati uyarı: Kene yapıştığında bu hataları sakın yapmayın!
Ankara'da süt skandalı: 9 ton bozuk süt ve süt ürünü ele geçirildi