İstanbul Valisi Ali Yerlikaya'dan sokakta kalanlar için İstanbullulara çağrı

İstanbul'u birkaç gündür etkisi altına alan soğuk havalar ile birlikte İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, İstanbullu vatandaşlara çağrıda bulundu.

İki gün önce İstanbul'a ilk kar tanesinin düşmesi ile birlikte şehri bir türlü gelmek bilmeyen soğuk havalar etkisi altına aldı. İstanbul Valisi Ali Yerlikaya resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan otele yerleştirilebilmesi için soğuk havadan olumsuz etkilenen sokakta yaşayan vatandaşların bildirilmesini talep etti.

Vali Yerlikaya, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

"Kıymetli İstanbullular, şehrimizde bugün itibarıyla 618 evsiz, sokakta kalan hemşehrimizi otellerde misafir ediyoruz.

Hava soğuk, lütfen, sokakta kalan hemşehrilerimizi 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak bildirelim."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’