İstanbul'daki şirketlere su tasarrufu çağrısı: "Kritik seviyeye yaklaşıyoruz"

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, “İstanbul barajlarındaki su dün 1,4 milyon metreküp daha azaldı. Kritik seviyeye yaklaşıyoruz. Özellikle İstanbul’daki şirketlerimizi su tasarrufuna çağırıyorum. " dedi.

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, “İstanbul barajlarındaki su dün 1,4 milyon metreküp daha azaldı. Kritik seviyeye yaklaşıyoruz. Özellikle İstanbul’daki şirketlerimizi su tasarrufuna çağırıyorum. Her İstanbullu firma ve kişi, kişiselleştirilmiş eylem planı yapmalı. Çünkü sudan büyük enerjimiz yok” açıklamasını yaptı.

Şekib Avdagiç, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, İstanbul barajlarındaki suyun dün 1,4 milyon metreküp daha azaldığına dikkat çekti. Şirketleri su tasarrufuna çağıran Avdagiç'in paylaşımı şöyle:

"İstanbul barajlarındaki su dün 1,4 milyon metreküp daha azaldı. Kritik seviyeye yaklaşıyoruz. Özellikle İstanbul’daki şirketlerimizi su tasarrufuna çağırıyorum. Bilinçli tüketimle, işyerlerimizde su tüketimini kontrol altına alalım, kendimizin ‘su denetçisi’ olalım. Bilinçli tüketimle iş yerlerimizde su tüketimini kontrol altına alalım, kendimizin ‘su denetçisi’ olalım. Küresel ısınma iklim değişimini tetikliyor, mevsimsel yağışları artık alamıyoruz. Barajlarımızı tasarrufla doldurmalıyız. Su çocuklarımızın geleceği. Her İstanbullu firma ve kişi, kişiselleştirilmiş eylem planı yapmalı. Çünkü sudan büyük enerjimiz yok." 

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’