TİSK Başkanı Akkol, Beştepe'de Erdoğan'ın yaptığı asgari ücret açıklamasının ardından konuştu. Akkol şunları söyledi:
"POZİTİF MESAJLARLA, POZİTİF ENERJİ VERMEYE GAYRET ETTİK"
"Biz bu süreç boyunca pozitif mesajlarla, pozitif enerji vermeye gayret ettik. Devlet, işçi, işveren ayrımına karşı olduğumuzu ifade ediyorum. Devlet bizim devletimiz, işçi bizim işçimiz, işveren bizim işverenimiz. Aslında burada bir aile felsefesi var. Bazen tüm konularda anlaşıyoruz, bazen anlaşmazlık olabiliyor ama günün sonunda birlik beraberliğin olduğuna kalpten inanıyoruz"