İzmir’de bir ‘böcek’ skandalı daha: O belediye de dinlenmiş

Bayraklı'nın ardından İzmir'de bir belediyenin daha dinlendiği ortaya çıktı. Ödemiş Belediye Başkanı Mehmet Eriş, makam odasının dinlendiğini açıkladı.

Önceki gün Bayraklı Belediyesi’nin CHP’li Başkanı Serdar Sandal’ın makam odasından ‘böcek’ olarak bilinen dinleme cihazının çıkması sonrasında Ödemiş Belediye Başkanı Mehmet Eriş’ten de flaş bir açıklama geldi.

CHP’li Eriş, 'Bizim de makam odamızdan uzak mesafeden dinlenebilen bir böcek çıktı' diye konuştuğu aktarıldı. 

Güncel Haberleri

Atlas Çağlayan'ın ailesini tehdit davasında karar açıklandı: 4 sanık beraat etti
Haluk Levent'in kardeşi, Şile Belediyesi operasyonunda gözaltına alındı
Meteoroloji açıkladı: Bugün hava nasıl olacak?
NATO açıkladı: Akreditasyon yasağından iktidar mı sorumlu?
MSB: 'Almanya'ya ait bir adet Patriot Kürecik'e konuşlandırıldı'