İzmir'de toplu ulaşımda yeni dönem! İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer duyurdu

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, toplu taşımalarda aktarmalarla ilgili yapılan yeni düzenlemeyi duyurdu.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, toplu taşımada aktarma süresinin 120 dakika ve ücretsiz olacağını duyurdu.

Soyer, yeni düzenlemenin mart ayı itibarıyla yürürlüğe gireceğini kaydetti. 

Soyer'in "X" sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklama şöyle:

"Sevgili İzmirliler, size bir müjdem var. Gerçekleştirdiğimiz raylı sistem yatırımları ve aldığımız yeni otobüsler sayesinde 90 değil, 120 dakika ücretsiz aktarma için çalışmaları tamamladık. Uygulama Mart ayından itibaren başlayacak."

Güncel Haberleri

Sanatçı Kadir İnanır ve Soner Arıca'nın acı günü
Sıcak hava dalgası Avrupa'yı felç etti: Fransa'da can kayıpları var, İngiltere ve İtalya'da kırmızı alarm!
Akaryakıt sektöründeki 10 şirkete kayyım atandı
Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan'dan 'Türkiye Fay Haritası' yorumu: 'Bir yerde belli büyüklükte bir deprem olmuş ise...'
17 yıllık dosya aydınlatıldı: Dosyadan 'töre cinayeti' çıktı