Kaan Kazgan'dan dayak yiyen Savaş Cebeci'den ilk açıklama geldi

Kaan Kazgan'dan fena halde dayak yiyen Savaş Cebeci'den ilk açıklama geldi. Cebeci, yenildiği rakibinin tebrik etti.

Kaan Kazgan ve Savaş Cebeci kavgası kanlı bitti. İki ismin sosyal medyada meydan okuması bugün gerçekte de yankı buldu.

Fitness koçu Savaş Cebeci, MMA dövüşçüsü Kaan Kazgan ile Tuzla'da sokak kavgası yaptı. Kazgan, Cebeci'yi döverek kanlar içinde bıraktı.

Dövüş, sosyal medyada tartışmalara yol açarken, Kazgan'ın ardından Cebeci'den de ilk açıklama geldi.

"BENİ YENDİ, HELAL OLSUN"

Savaş Cebeci yaptığı açıklamada Kazgan'ı tebrik ederek "Arkadaşlar Kaan Kazman Tuzla’ya geldi. Maç yaptık, delikanlıca bir maç oldu. Beni yendi, helal olsun. Kaşımda biraz açılma var. Durum bundan ibaret. Bu konu da burada kapandı" dedi.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’