Kabine toplantısı sonrası Erdoğan'dan açıklama

2023 yılının ilk Kabine Toplantısı, AKP'li Cumhurbaşkan Erdoğan başkanlığında Saray'da sona erdi. Erdoğan EYT'ye ilişkin açıklama yaptı.

Kabine, saat 16.45'te Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlığında toplandı.

Beştepe'deki toplantı 2 saat 40 dakika sürdü.

Kabine sonrası konuşan Erdoğan’ın açıklamalarından satır başları şöyle:

"2023'ü Türkiye'nin yüzyılı vizyonuyla karşılamak için aylar öncesinden çalışmalara başladık.

EYT DÜZENLEMESİ

28 Aralık'ta EYT düzenlemesini kamuoyuyla paylaştık. Milyonlarca vatandaşımızın sorunlarını herhangi bir sınırlamaya gitmeksizin çözüme kavuşturacak çalışmayı yakında TBMM'nin takdirine sunuyoruz.

RAMİ KIŞLASINA KÜTÜPHANE

Tüm muhalefeti cuma günkü açılışa davet ediyorum

OTOYOL VE KÖPRÜ ÜCRETLERİNE ZAM YOK

Otoyol ve köprü hizmetlerinin fiyatlarında yıl boyu herhangi bir artışa gidilmeyecek."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’