Kabinede yer alamayan Süleyman Soylu'dan veda mesajı

Eski İçişleri Bakanı Süleyman Soylu sosyal medya hesabından veda etti, yeni kabinede yerine atanan Ali Yerlikaya'ya başarılar diledi.

Erdoğan'ın açıkladığı kabinede Süleyman Soylu yerine eski Ankara Valisi Ali Yerlikaya İçişleri Bakanı olarak görev yapacak. 

SOYLU'DAN VEDA MESAJI

Kabine üyelerinin isimlerinin açıklanmasının ardından Soylu, sosyal medya hesabından bir veda mesajı paylaştı.    

Yerlikaya'ya başarılar dileyen Soylu şunları kaydetti:

"Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğindeki "Türkiye Yüzyılı Kabinesi"ni tebrik ediyorum. Bizlere, beraber çalışma onurunu takdir eden Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a; büyük bir demokrasi zaferine imza attığımız Cumhur İttifakı’na; birlikte çalıştığımız tüm mesai arkadaşlarımıza ve hizmetkarı olduğumuz Aziz Milletimize minnettarım. Bu kutlu göreve getirilen İçişleri Bakanı Sayın Ali Yerlikaya arkadaşımızı kutluyorum. Rıza-i ilahisine talip olduğumuz Allah’a hamdolsun." 

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’