Kayseri Meydanı'nda bir vatandaş açlıktan kendini kesti!

Kayseri'de bir vatandaş açlık yaşadığını söyleyerek kendisini Kayseri Meydanı'nda kesmeye çalıştı.

Ekonomik kriz, hayat pahalılığı vatandaşları olumsuz etkilemeye devam ediyor. Bu kez de Kayseri'de bir vatandaş açlıktan kendini kesti. Görüntüyü CHP YDK üyesi Gonca Yelda Orhan sosyal medya hesabından paylaştı.

"ÇARESİZLİĞİNE İSYAN EDİYOR"

Orhan yaptığı paylaşımda "Kayseri Meydanı'nda Vatandaş açlığına, çaresizliğine isyan ediyor ve kendini kesiyor.
Bu ülkenin değerlerini yok ettiğiniz gibi toplumun ruh sağlığınıda yok ettiniz.
Vatandaş "Suriyeliler tok ben açım aç diyor" dedi.

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak