Kerem Kınık'a 'İyilik ve Merhamet Elçisi' ödülü

Depremde çadır sattığı için uzun sürenin ardından Kızılay'dan istifa etmek zorunda kalan Kerem Kınık’a, Kızılay Yönetim Kurulu tarafından ‘İyilik ve Merhamet Elçisi’ unvanı verildi.

6 Şubat'ta meydana gelen Kahramanmaraşlı 11 ilde büyük yıkıma yol açan deprem felaketinde afetzedelere ulaştırılması gereken çadırları depremin ilk günlerinde sattığı ortaya çıkan Kızılay'ın istifa eden başkanı Kerem Kınık'a şaka gibi bir ödül verildi.

ŞAKA GİBİ ÖDÜL

Depremdeki tavrıyla büyük tepkilere yol açan ve gündemden bir an olsun düşmeyen Kerem Kınık'a, Kızılay yönetimi tarafından 'İyilik ve Merhamet Elçisi' ünvanı verildi.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’