Kızılcık Şerbeti'nin mevlid sahnesinde Atatürk göndermesi

Kızılcık Şerbeti adlı dizinin son bölümünde mevlid duası okunurken Atatürk'ün ve silah arkadaşlarının anılmaması üzerinden cuma vaazlarında Atatürk'ü ve silah arkadaşlarını anmayan cami hocalarına gönderme yapıldı.

Kızılcık Şerbeti dizisi yine sosyal medyanın en çok konuştuğu konular arasına girdi. Dizinin dün akşam yayınlanan bölümünde mevlit duası okunurken Atatürk ve silah arkadaşları unutuldu, dua edilmedi.

Sönmez ise "Herkesin bir kırmızı çizgisi var" sözleriyle duruma tepki göstererek, tekrar dua etti.

Alev ise buna karşılık "İçimde bangır bangır İzmir Marşı çalıyor" yanıtını verdi.

Mevlid duası okunurken Atatürk'ün ve silah arkadaşlarının anılmaması üzerinden cuma vaazlarında Atatürk'ü ve silah arkadaşlarını anmayan cami hocalarına gönderme yapıldı

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’