Kuveyt Emiri hayatını kaybetti

Kuveyt Emiri Şeyh Nevvaf el-Ahmed el-Cabir es-Sabah, 86 yaşında hayatını kaybetti.

Kraliyet sarayı, Kuveyt'in onuncu Emiri Şeyh Nevvaf el-Ahmed el-Cabir es-Sabah’ın üç yıllık iktidarının ardından Cumartesi günü hayatını kaybettiğini açıkladı.

Kuveyt devlet televizyonunda yayınlanan açıklamada, "Kuveyt Devleti Emiri Şeyh Nevvaf El-Ahmed El-Sabah'ın ölümünün yasını büyük bir üzüntü ve kederle tutuyoruz." denildi.

Kasım ayının sonlarında Nevvaf el-Ahmed el-Cabir es-Sabah, açıklanmayan bir rahatsızlık nedeniyle hastaneye kaldırılmıştı. Kuveyt Emiri'nin tedavisi o günden beri hastanede devam ediyordu.

Devlet medyası, Kuveyt Emiri'nin daha önce de Mart 2021'de açıklanmayan tıbbi kontroller için ABD'ye gittiğini bildirmişti.

Nevaf, üvey kardeşi Şeyh Sabah es-Ahmed el-Caber es-Sabah'ın 91 yaşında ABD'de vefat etmesinin ardından Eylül 2020'de yemin ederek göreve başlamıştı.

Güncel Haberleri

NATO açıkladı: Akreditasyon yasağından iktidar mı sorumlu?
MSB: 'Almanya'ya ait bir adet Patriot Kürecik'e konuşlandırıldı'
Venezuela'da 39 Saniye Arayla 7.5 ve 7.2 Şiddetinde Deprem
GTA 6 satış fiyatı resmen açıklandı: Ön siparişler yarın başlıyor
İran heyetinin İsviçre'de Dünya Kupası'nı izlediği görüntüler gündem oldu