Mansur Yavaş: 14 Mayıs'a kadar belediyeden maaş almayacağım

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, seçim çalışmalarına ilişkin konuştu. Yavaş, "14 Mayıs'a kadar belediyeden maaş almayacağım" dedi.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, seçim çalışmalarına ilişkin olarak TV100'de katıldığı programda açıklamalarda bulundu.

Sandık günü olan 14 Mayıs'a kadar belediye olanaklarını kullanmayacağını duyuran Yavaş, şunları söyledi:

"Seçim propaganda gezilerine başlayacağımız için Pazartesi gününden 14 Mayıs'a kadar belediyeden maaş almayacağım, izne ayrılacağım. O günden itibaren belediye olanaklarını kullanmayacağım. Sayın Kılıçdaroğlu, Sayın Akşener, bazen de Ekrem Bey'le programlara katılacağız."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’