Marmaris yanıyor! Askerli lojmanlar tahliye ediliyor

Marmaris Kent Konseyi, orman yangını dolayısıyla Aksaz askeri üssündeki lojmanlarda yaşayanların tahliye edilmeye başlandığını duyurdu.

Marmaris Kent Konseyi, bugün Marmaris’te çıkan orman yangını dolayısıyla Aksaz askeri üssündeki lojmanlarda yaşayanların tahliye edilmeye başlandığını duyurdu. Marmaris Kent Konseyi nin sosyal medya hesabında yapılan açıklama şöyle:

"LOJMANDA YAŞAYANLAR SERVİSLERLE TAHLİYE EDİLİYOR"

“Marmaris yangınından maalesef haberler kötü. Aksaz lojmanları tahliye edilmeye başlandı. Lojmanda yaşayanlar servislerle tahiliye ediliyor. Marmaris yanıyor.”

Marmaris Ticaret Odası ise ise tahliye edilmekte olan yurttaşların konaklayabilecekleri yerlere ilişkin iletişim bilgilerini yayınladı. 

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak