MSB'den askerlerin cep telefonu kullanımına ilişkin karar: Yasaklandı!

Milli Savunma Bakanlığı (MSB) kaynakları gündemdeki konulara dair soruları yanıtladı. Açıklamada harekat bölgelerinde askerlerin cep telefonu kullanımına ilişkin, "Akıllı ve kameralı telefon kullanımı kesinlikle yasaklanmıştır" denildi.

MSB kaynaklarının açıklamasında şu ifadelere yer verildi:

"Harekat alanında görevli personelin cep telefonu kullanımı ile ilgili emir yayınlanmıştır. Ve bu emir doğrultusunda operasyon ve harekat bölgelerinde akıllı ve kameralı telefon kullanımı kesinlikle yasaklanmıştır.

Hudut, harekat/operasyon bölgelerinde görev alacak personele bölgeye gitmeden önce haberleşme ihtiyaçları ve sosyal medya kullanımı ile kullanılacak cihaz, sistem ve uygulamaların yaratacağı olumsuz etkiler konusunda farkındalık eğitimleri verilmeye başlanmıştır. İlgili mevzuat ve emirler hilafında hareket ederek konusu suç teşkil eden paylaşım yaptığı tespit edilen personel hakkında ağır yaptırımlar uygulanacaktır."

BEDELLİ ASKERLİK ÜCRETİ AÇIKLANDI

Milli Savunma Bakanlığı (MSB), yeni bedelli askerlik ücreti ile ilgili Hazine ve Maliye Bakanlığınca, Mali ve Sosyal Haklar genelgesi yayımlandığını belirtti. Yapılan açıklamada "Bedelli askerlik tutarı 182 bin 609 lira 4 kuruş olmuştur" denildi.

Güncel Haberleri

İlaç Stoklayıp Yurt Dışına Satmışlar
Avrupa’da Kıyamet Sıcakları: Okullar Kapandı Kırmızı Alarm Verildi
İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanmış ölü deniz kaplumbağası kıyıya vurdu
Ankara'da IŞİD operasyonunda çatışma: 1 kişi öldürüldü, 1 kişi yaralı
İBB Yöneticisi Erhan Karaal'ın kaçırılması soruşturmasında 3 gözaltı daha