Mehmet Şimşek faizleri artırmaya hazırlanıyor! 2 ay verdi...

Gazeteci Sedat Bozkurt'un kulis bilgisine göre ekonominin başına getirilen Mehmet Şimşek, faizleri 2 ay içinde yüzde 20'ye çıkaracak.

Mehmet Şimşek'in Hazine ve Maliye Bakanlığı'na getirilmesinin ardından AKP iktidarının faiz politikasının ne olacağı merak konusu oldu.

FAİZLERİ YÜZDE 20'YE ÇIKARACAK

Gazeteci Sedat Bozkurt, Mehmet Şimşek'in 2 ay içinde faizleri yüzde 20’ye çıkaracağını, bunun onayının alındığını iddia etti.

"GEREKMESİ HALİNDE BU ORAN 40'LARA KADAR ÇIKABİLECEK"

kisadalga.net'teki yazısında Bozkurt, "2 ay içinde Şimşek faizleri yüzde 20’ye çıkaracak. Bunun onayı alınmış" dedi. Bozkurt, "Gerekmesi halinde bu oran 40’lara kadar çıkabilecek" ifadelerini kullandı. Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB), faiz kararını 22 Haziran'da açıklayacak. TCMB, son Para Politikası Kurulu (PPK) toplantısında politika faizini yüzde 8.50'de sabit bırakmıştı.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’