Muhittin Selvitopu Koronavirüse yakalandı

Karabağlar Belediye Başkanı Muhittin Selvitopu'nun Covid-19 test sonucu pozitif çıktı.

Karabağlar Belediye Başkanı Muhittin Selvitopu'nun Covid-19 test sonucu pozitif çıktı.

Koronavirüse yakalanan Başkan Selvitopu yaptığı açıklamada, "Covid-19 test sonucumun pozitif çıktığını öğrendim. Genel sağlık durumum iyi. Eşimle birlikte evimde izoleyim. Yakın zamanda temasta bulunduğum kişilerin, tedbir amaçlı kontrollerini yaptırmalarını rica ediyorum. İyi dilekleriniz için şimdiden teşekkür ederim. Sağlıkla kalın" dedi.

Güncel Haberleri

NATO açıkladı: Akreditasyon yasağından iktidar mı sorumlu?
MSB: 'Almanya'ya ait bir adet Patriot Kürecik'e konuşlandırıldı'
Venezuela'da 39 Saniye Arayla 7.5 ve 7.2 Şiddetinde Deprem
GTA 6 satış fiyatı resmen açıklandı: Ön siparişler yarın başlıyor
İran heyetinin İsviçre'de Dünya Kupası'nı izlediği görüntüler gündem oldu