Narlıdere Belediye Başkanı Ali Engin hastaneye kaldırıldı

İzmir’in Narlıdere Belediye Başkanı Ali Engin, fenalaşarak hastaneye kaldırıldı.

Narlıdere Belediye Başkanı Ali Engin öğlen saatlerinde fenalaşarak hastaneye kaldırıldı. 


Başkan Engin’in ciddi tansiyon problemi yaşadığı ve beyne pıhtı atması nedeniyle kaldırıldığı Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedbir amaçlı entübe edildiği ve tedavisinin yoğun bakımda devam ettiği bildirildi. 

Narlıdere Belediyesi'nden yapılan açıklamada Başkan Engin sağlık durumu ile ilgili son durum paylaşıldı. Açıklamada "Bugün katıldığı bir canlı yayın sırasında rahatsızlanan Belediye Başkanımız Ali Engin, tedbir amaçlı Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi altına alınmıştır. Müşade altında tutulan ve tetkileri devam eden Başkanımız Ali Engin'in hayati tehlikesi bulunmamaktadır. Başkanımıza geçmiş olsun dileklerini ileten herkese teşekkürlerimizi iletiyoruz" denildi.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’