NATO'dan 22 yıl sonra Türkiye için flaş karar

NATO Sonuç Bildirgesi'nde, 2025 yılında Hollanda'da gerçekleşecek zirvenin ardından bir sonraki zirvenin Türkiye'de düzenleneceği açıklandı. Böylece 22 sonra kritik zirve yeniden ülkemizde yapılacak.

ABD’nin başkenti Washington’da gerçekleştirilen NATO zirvesinin sonuç bildirgesi yayımlandı.

Bildirgede 2025'te Hollanda'da gerçekleşecek zirvenin ardından bir sonraki zirvenin Türkiye'de yapılacağı duyuruldu.

NATO tarafından paylaşılan sonuç bildirgesinde, “Amerika Birleşik Devletleri tarafından bizlere gösterilen cömert misafirperverlik için şükranlarımızı sunarız. Haziran 2025'te Hollanda'nın Lahey kentinde yapılacak bir sonraki zirvemizde tekrar bir araya gelmeyi ve ardından Türkiye'de bir toplantı gerçekleştirmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz” denildi.

Güncel Haberleri

İYİ Partili Kocamaz'ın ifadesi ortaya çıktı: 'Parolayı söyledi'
Meteoroloji saat verdi: 5 il için kuvvetli yağış uyarısı
'Sahte doktor'un inşaatta usta, tamirhanede kaportacı olduğu ortaya çıktı
İmamoğlu İnşaat ve Beylikdüzü Belediyesi soruşturmasında yeni gelişme: 12 kişi tutuklandı
Meteoroloji açıkladı: Kuvvetli rüzgar bekleniyor