Oy kullanma işleminin bitmesinin ardından Erdoğan'dan ilk paylaşım

Cumhur İttifakı'nın cumhurbaşkanı adayı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanı Seçimi'nin ikinci turu için oy kullanma işleminin bitmesinin ardından bir paylaşımda bulundu.

Erdoğan, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, 'sandıklara sahip çıkma' çağrısı yaparak, şunları kaydetti:

"Sabahın erken saatlerinden beri sandıklarda fedakârca görev yapan her bir dava arkadaşıma teşekkür ediyorum. Sonuçlar kesinleşinceye kadar tüm kardeşlerimi sandıklara sahip çıkmaya davet ediyorum. Şimdi, milletimizin başımız üzerine olan iradesini son ana kadar koruma vakti!"

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’