Pandemi döneminin ünlü doktoru Mehmet Ceyhan'dan mesleği için yeni karar

Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Enfeksiyon Hastalıkları Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Mehmet Ceyhan, Korona virüs salgının başından itibaren yaptığı açıklamalarla gündemden düşmemişti. Ceyhan emekli olmaya karar verdi.

Pandemi döneminde sık sık ekranlarda ve gazetelerde gördüğümüz Prof. Dr. Mehmet Ceyhan emekli oluyor.

67 yaşındaki Ceyhan, yaş haddinden emekli oluyor. Sosyal medya hesabından veda metnini paylaşan Ceyhan, “Tam 50 yıl önce öğrenci olarak kapısından girdiğim Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’ndeki görevimi genç arkadaşlarıma gönül rahatlığıyla bırakıyorum. Onlar bu bayrağı çok daha ileriye taşıyacaklar. Beyninize yüklenen bilgi ve deneyim uykularınızı kaçırıyorsa, farklı bir noktadan başlayıp devam etmek kaçınılmaz oluyor. Zamanı uygun olan dostları beklerim” ifadelerini kullandı.

Ceyhan, görevi bıraktığını ancak mesleğini yapmayı sürdüreceğini belirtti.

Güncel Haberleri

Sanatçı Kadir İnanır ve Soner Arıca'nın acı günü
Sıcak hava dalgası Avrupa'yı felç etti: Fransa'da can kayıpları var, İngiltere ve İtalya'da kırmızı alarm!
Akaryakıt sektöründeki 10 şirkete kayyım atandı
Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan'dan 'Türkiye Fay Haritası' yorumu: 'Bir yerde belli büyüklükte bir deprem olmuş ise...'
17 yıllık dosya aydınlatıldı: Dosyadan 'töre cinayeti' çıktı