Rusya lideri Vladimir Putin, doğal gaz merkezi olarak Türkiye’nin seçilmesine dair yaptığı açıklamada "Avrupa’ya olası tedarik merkezi olarak seçimin Türkiye’den yana yapılmasına gelince, bence bunu neden teklif ettiğimiz ortada. Çünkü doğrudan Avrupalı ortaklarla çalışmak çok zor" dedi.
Turkrus.com'da yer alan haberde, Putin'e göre Rusya, Avrupa Birliği ile doğrudan çalışamadığı için Türkiye'yi bir gaz merkezi olarak seçti.
"AVRUPALI ORTAKLARLA DOĞRUDAN ÇALIŞMAK ÇOK ZOR"
Putin, "Neden Türkiye'yi gaz tedariki için olası bir merkez olarak seçtik? Bana öyle geliyor ki, bunu neden teklif ettiğimiz açık. Çünkü Avrupalı ortaklarla doğrudan çalışmak çok zor" dedi.