Saat 17:00'da hala sırada bekleyenler oy kullanabilecek mi? İstanbul Barosu’ndan açıklama geldi

Oy kullanma işlemleri saat 17:00’da bitecek. Yoğun katılım ve sıraların uzaması üzerine İstanbul Barosu’ndan açıklama yapıldı.

Oy kullanma işlemleri saat 17:00’da biterken, yoğun katılım ve sıraların uzaması üzerine İstanbul Barosu’ndan açıklama yapıldı. Baronun açıklamasında, “Sandık Kurulu Başkanı saat 17. 00 itibarı ile oy kullanmak için kuyrukta bekleyen seçmenlerin kimliklerini toplar ve bu seçmenlere oylarını kullandırır” denildi.

Açıklamanın devamında, “Sandık Kurulu Başkanı tarafından saat 17.00 itibarı ile kimliklerin toplanmasından sonra gelen seçmen oyunu kullanamaz” ifadeleri kullanıldı.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’