SADAT'ın Yönetim Kurulu Başkanı da Erdoğan'ın Körfez turunda yer aldı

Erdoğan'ın Birleşik Arap Emirlikleri (BAE), Katar ve Suudi Arabistan'ı kapsayan Körfez turuna SADAT'ın Yönetim Kurulu Başkanı Melih Tanrıverdi de katıldı.

Erdoğan'ın Birleşik Arap Emirlikleri (BAE), Katar ve Suudi Arabistan'ı kapsayan Körfez turu kapsamında Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK) tarafından hayata geçirilmesi planlanan iş forumlarının ilki Cidde'de Ritz-Carlton Otel'de gerçekleştirildi.

Foruma, SADAT'ın Yönetim Kurulu Başkanı Melih Tanrıverdi de katıldı. Tarıverdi, Twitter'dan yaptığı paylaşımda "Türkiye-Suudi Arabistan iş forumu toplantıları halen devam ediyor" ifadelerini kullandı.

Tanrıverdi sosyal medya hesabından paylaştığı bir videoya da "Suudi Arabistan, Türkiye diyor" notunu düştü.

Erdoğan daha önce yaptığı açıklamada "SADAT’la yakından uzaktan alakası olmadığını" ileri sürmüştü. 

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’