Sağlık Bakanlığı'nın Ek Ödeme Yönetmeliğinde Değişikliği Resmi Gazete'de yayımlandı

Sağlık Bakanlığı Ek Ödeme Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik, bugünkü Resmi Gazete'de yayımlandı.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, yönetmelik değişikliğine ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Yapılan değişiklikle, yan dal uzmanları ve asistanlarının artırımlı taban ödeme katsayıları, yan dal uzmanları için yüzde 100, yan dal uzmanlık eğitimi yapan asistanlar/araştırma görevlileri için yüzde 50 artırılıyor. Yönetmelik, içinde bulunduğumuz kasım ayını kapsayacak şekilde yürürlüğe giriyor" ifadelerini kullandı.

Yönetmelik, 1 Kasım'dan itibaren geçerli olmak üzere bugün yürürlüğe girdi.

Güncel Haberleri

GTA 6 satış fiyatı resmen açıklandı: Ön siparişler yarın başlıyor
İran heyetinin İsviçre'de Dünya Kupası'nı izlediği görüntüler gündem oldu
İlaç Stoklayıp Yurt Dışına Satmışlar
Avrupa’da Kıyamet Sıcakları: Okullar Kapandı Kırmızı Alarm Verildi
İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanmış ölü deniz kaplumbağası kıyıya vurdu