Sağlıkçılara verilen yemekten çıkan mide bulandırdı! "Reva görülen yemek bu..."

Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde sağlıkçıların yemeklerinden böcek çıktı. Diyarbakır SES Şubesi sosyal medyada böcek çıkan yemeğin resmini paylaştı.

Sözcü'den Evren Demirdaş'ın haberine göre, Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası (SES) Diyarbakır Şubesi, Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde sağlık emekçilerine verilen yemekten böcek çıktığını açıkladı.

SES DİYARBAKIR ŞUBESİ: REVA GÖRÜLEN YEMEK BU MAALESEF

SES Diyarbakır Şubesi böcek çıkan yemeğin resmini sosyal medyadan paylaşarak şu ifadeleri kıllandı:

“Dün Gazi Yaşargil EAH'de verilen yemekte böcek görüldü. Sağlık emekçilerine reva görülen yemek bu maalesef. Direkt valiliğin oluruyla özelleştirilen yemekhane için rant ve talan gözetilmiştir sadece. Yemekler kalitesiz, çeşitlilik yok ve porsiyon az, ama rant çok…”

İlgili Haberler

CHP'den AKP'li Mahir Ünal'a çok konuşulacak yanıt: Sen ne utanmaz insansın!
Yeni Akit yazarı Dilipak'tan ilginç yazı: Para ve makam bizi bozdu

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’