Sağlıkta şiddete yeni önlem! "Kapı Güvenlik Sistemleri" kurulacak

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, son dönemde artan sağlık çalışanlarına şiddeti önleme amacıyla Kapı Güvenlik Sistemleri'nin kurulacağını açıkladı.

Türkiye'de ardı arkası kesilmeyen sağlık çalışanlarına şiddet olaylarına karşı bir adım atıldı. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada yeni güvenlik adımlarını duyurdu. Bakan Koca şöyle dedi:

"ÜLKE GENELİNE YAYILACAK"

"Sağlık kurumlarımızın güvenliği için, giriş kapılarından başlayarak ivedilikle yapılacak işlerimiz var. Kapı Güvenlik Sistemleri kurularak, 24 hastanemizde daha, yeni güvenlik uygulamasına geçildi. Sistem, hızla ülke geneline yayılacak."

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak