Sakal modası satışları düşürdü

Son yıllarda erkekler arasındaki sakal modası tıraş köpüğü satışlarını düşürdü.

Son yıllarda erkekler arasında başlayan sakal bırakma modası sadece Türkiye değil dünyada da bir trend. Mintel’in ABD’de yaptığı bir araştırmaya göre 18-34 yaş arası erkeklerin yarısından fazlasının sakalı veya kirli sakalı var.
NDP’nin araştırmasına göre ABD’de Tıraş sonrası bakım ürünlerinin satışı geçen yıl yüzde 11 düştü. Öte yandan sakal bakımı için kullanılan yağların satışında yüzde 10 artış görüldü.

‘KİŞİLİKLERİNİN BİR PARÇASI’

Güzellik sektörü uzmanı Kissura Craft’a “Milenyum kuşağı erkekleri sakalı kişiliklerinin bir paçası olarak görüyorlar” diyor.
İnternette satılan 30 ml’lik sakal yağları ise 50-100 TL arasına satılıyor.

Güncel Haberleri

İşte Türkiye'nin gerçek sorunu!
Türkiye'nin en yaşanabilir 10 şehri belli oldu
Erdoğan Kılıçdaroğlu'na sahip çıktı
'Beni betona gömmek istiyor'
'Keşke 13 yıl halkı sevindirseydiniz'