Sandıktan Fenerbahçeli futbolcuya oy çıktı

X’te paylaşılan bir fotoğrafa göre, sandıktan Fenerbahçe'nin futbolcu Bright Osayi-Samuel'e oy çıktı.

Türkiye’de yerel seçim heyecanı yaşanırken, sandıklar kapandı. Sandıkların kapanmasının ardından birbirinden ilginç oy pusulaları da sosyal medyaya yansıdı. Bir sandıktan Fenerbahçeli futbolcu Bright Osayi-Samuel'e oy çıktı.

X’te paylaşılan bir fotoğrafa göre, sandıkta Fenerbahçe'nin futbolcu Bright Osayi-Samuel'e oy çıktı.

Seçmen oy pusulasında yer verdiği üniformalı Samuel fotoğrafında "MHK ve TFF istifa şeklinde" yazı yazdığı görüldü ayrıca Fenerbahçe'nin ilk 11'nin bulunduğu bir kağıtta da "Evet" mührü basılması dikkat çekti.

Güncel Haberleri

Sanatçı Kadir İnanır ve Soner Arıca'nın acı günü
Sıcak hava dalgası Avrupa'yı felç etti: Fransa'da can kayıpları var, İngiltere ve İtalya'da kırmızı alarm!
Akaryakıt sektöründeki 10 şirkete kayyım atandı
Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan'dan 'Türkiye Fay Haritası' yorumu: 'Bir yerde belli büyüklükte bir deprem olmuş ise...'
17 yıllık dosya aydınlatıldı: Dosyadan 'töre cinayeti' çıktı