Sedat Peker'den 14 Şubat Sevgililer Günü paylaşımı

Sedat Peker, 14 Şubat Sevgililer Günü için sosyal medya hesabından paylaşım yaptı.

Birleşik Arap Emirlikleri’nde bulunan organize suç örgütü lideri Sedat Peker, 14 Şubat Sevgililer Günü dolayısıyla eşi Özge Peker'le bir fotoğrafını paylaştı.

Bir süredir sessizliğini koruyan Sedat Peker, Sevgililer Günü için fotoğraf paylaştı. Eşi Özge Peker'in paylaştığı fotoğrafa sayfasında yer veren Sedat Peker, "Seninle her şeye varım ben" notunu düştü.

Peker çiftinin paylaşımına binlerce beğeni ve yorum geldi.

İşte o paylaşım:

Güncel Haberleri

Sanatçı Kadir İnanır ve Soner Arıca'nın acı günü
Sıcak hava dalgası Avrupa'yı felç etti: Fransa'da can kayıpları var, İngiltere ve İtalya'da kırmızı alarm!
Akaryakıt sektöründeki 10 şirkete kayyım atandı
Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan'dan 'Türkiye Fay Haritası' yorumu: 'Bir yerde belli büyüklükte bir deprem olmuş ise...'
17 yıllık dosya aydınlatıldı: Dosyadan 'töre cinayeti' çıktı