Sedat Peker’den uzun bir sürenin ardından ilk paylaşım! 15 Temmuz darbesinde…

BAE'de 'dijital tecrit' altında tutulduğu ifade edilen suç örgütü lideri Sedat Peker, uzun sürenin ardından ilk kez bir paylaşımda bulundu.

Paylaştığı videolarla ülke gündemine bomba gibi düşen iddialarda bulunan Sedat Peker, son olarak Birleşik Arap Emirlikleri'ne gitmiş, burada ise paylaşımları kesilmişti. 

Dijital tecrit altında tutulduğu için paylaşım yapamadığını belirten Sedat Peker, uzun sürenin ardından 15 Temmuz'un yıl dönümünde dikkat çeken bir paylaşıma imza attı.

Peker Instagram hesabından yaptığı paylaşımda şöyle dedi:

"ÇOCUKLARIMA BIRAKACAĞIM EN BÜYÜK ŞEREF"

"15 Temmuz darbesinde etkisiz hale getirilecek ilk 26 kişiden biri olduğum için Ankara 4. Ağır Ceza Mahkesmi'nde müşteki olarak yargılanmaktayım. Bu şeref, benim dünyada çocuklarıma bırakacağım en büyük şeref!"

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’