Selahattin Demirtaş, "Erdoğan seçim kaybederse ne olur?" sorusunu yanıtladı

HDP'nin tutuklu eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, "Erdoğan kaybederse her şey çok kötü olur" diyenlere cevap verdi.

Selahattin Demirtaş, "Erdoğan kaybederse her şey çok kötü olur" akımı başlatan bazı trollere sosyal medya hesabından yanıt verdi.

"DAHA KÖTÜ NE OLABİLİR?"

HDP'nin tutuklu eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş şu ifadeleri kullandı:

"'Erdoğan kaybederse her şey çok kötü olur' diyenler var ya. Mesela Euro 20 TL, et 300 TL, peynir 200 TL, işsiz sayısı 5 milyon, açlık sınırı 10 bin TL, asgari ücret 8.500 TL mi olur? Hatta bir depremde 50 bin kişi mi ölür? Allah aşkına, daha ne kadar kötü olabilir?"

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’