Selahattin Demirtaş: "Hiçbir gerekçeniz yoksa bile hatırım için sandığa gidin lütfen"

HDP'nin tutuklu eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, vatandaşlara 28 Mayıs seçiminin ikinci turu için 'sandık' çağrısı geldi.

HDP'nin tutuklu eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, Twitter hesabından vatandaşlara seslenmeye devam ediyor.

Kemal Kılıçdaroğlu'na ikinci tur için de destek çağrısı yapan Demirtaş'tan bir kez daha 'sandık' çağrısı geldi. Demirtaş şu sözlerle seçmene seslendi:

"EKSİKSİZ SANDIĞA GİDELİM VE OYUMUZU KULLANALIM"

"Pazar günü eksiksiz sandığa gidelim ve oyumuzu kullanalım. Sandıklar açıldığında da oy sayımını izleyelim, ıslak imzalı tutanağın fotoğrafını çekelim. Hiçbir gerekçeniz yoksa bile hatırım için sandığa gidin lütfen."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’