Selahattin Demirtaş "sandık hırsızlarına karşı en büyük önlemlerden biri" diyerek çağrı yaptı

HDP'nin tutuklu eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, sandık güvenliği ile ilgili dikkat çeken bir paylaşımda bulundu.

Selahattin Demirtaş, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda seçim süreci ile ilgili paylaşımda bulundu. "Sandık hırsızlarına karşı en büyük önlemlerden birini hatırlatayım" diyen Demirtaş şu ifadeleri kullandı:

"HİÇBİR MİTİNGİ SAKIN KAÇIRMAYIN"

"Tek adama karşı kaç milyon olduğunuzu meydanlarda gösterin ki, pusuya yatmış sandık hırsızları yerlerinden kıpırdamaya bile cesaret edemesinler.

Hiçbir mitingi sakın kaçırmayın! Mutlaka kazanacağız, inanın."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’