Selahattin Demirtaş'tan Anayasa Mahkemesi'ne sert sözler

HDP'nin tutuklu eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, yargıya ilişkin keskin sözler kullandı.

Selahattin Demirtaş, Twitter'dan yaptığı paylaşımlarda Anayasa Mahkemesi'ni hedef alarak şunları söyledi:

"ANAYASA MAHKEMESİ SİYASİ KUMPASLARIN PARÇASI GİBİ DAVRANIYOR"

"İstinaf Mahkemesinde 41 günde jet hızıyla onanan dosyam tam 1.216 gündür, Kobani Kumpas Davası haksız tutuklama başvurum ise tam 1.140 gündür Anayasa Mahkemesinin önünde bekliyor. Anayasa Mahkemesi bu şekilde yaparak yargı eliyle siyasi kumpasların parçası gibi davranıyor."

"YARGIDA GÜVENİLİK TEK BİR MERCİ BİLE KALMADI"

"Yargıda güvenilir tek bir merci bile kalmadı. Bugün yaşanan tüm krizlerin en büyük suçu ve vebali, iktidarla birlikte yargı kurumundadır. Siyasi davaların hepsi, halk iradesine karşı örgütlü darbe suçudur. Bu suçlara bulaşan herkes, yine yargı önünde bir gün hesap verecektir. Bu doğrultuda, siyasi ve hukuki mücadelemizi sonuç alıncaya kadar sürdüreceğiz."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’