Selahattin Demirtaş'tan EYT çıkışı! En düşük emekli maaşının ne kadar olması gerektiğini açıkladı

HDP'nin tutuklu eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, EYT ve emekli maaşlarına ilişkin paylaşımlarda bulundu.

Seçime kısa bir süre kala kaldığı Edirne Cezaevi'nden yaptığı paylaşımları sıklaştıran Selahattin Demirtaş bu kez EYT ve emeklilere değindi. Demirtaş şunları söyledi:

"ERDOĞAN, EYT'LİLERİ YILLARCA OYALADI"

"Erdoğan, EYT'lileri yıllarca oyaladı. Seçimi kaybedeceğini anlayınca da haklarını vereceğini söyledi. Şimdiyse Erdoğan'ın vaadi ile Meclis'teki yasa teklifi çok farklı. Hakları oy kapma aracı olarak gören anlayışı mutlaka yenmeliyiz. Haklarımızı ancak kendimiz alabiliriz."

"EN DÜŞÜK EMEKLİ MAAŞI 12 BİN LİRA OLMALI"

"EYT'de prim gün sayısı 5 bin olmalı. En düşük emekli maaşı 12 bin lira olmalı. Kimse bütçe buna uygun değil demesin lütfen. Yandaşlara çekilen peşkeşlere bakıldığında, bütçenin de hazinenin de buna uygun olduğu görülür. Hazinenin sahibi halktır ve halk hakkını alacak."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’