Selahattin Demirtaş'tan İzmir mesajı...

4 yıldır Edirne Cezaevi'nde tutuklu bulunan eski HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş İzmir depremine ilişkin paylaştığı mesajında, "Kayıplarımıza rahmet dilemekten, acıları paylaşmaktan başka bir şey gelmiyor elimden. Çok üzgünüm" dedi.

Demirtaş, İzmir'de meydana gelen 6,6 büyüklüğündeki depremle ilgili avukatları aracılığıyla sosyal medya hesabı üzerinden mesaj paylaştı:

Demirtaş'ın mesajı şöyle:

"Dualarım, tüm kalbim seninle İzmir. Kayıplarımıza rahmet dilemekten, acıları paylaşmaktan başka bir şey gelmiyor elimden. Çok üzgünüm."

Güncel Haberleri

NATO açıkladı: Akreditasyon yasağından iktidar mı sorumlu?
MSB: 'Almanya'ya ait bir adet Patriot Kürecik'e konuşlandırıldı'
Venezuela'da 39 Saniye Arayla 7.5 ve 7.2 Şiddetinde Deprem
GTA 6 satış fiyatı resmen açıklandı: Ön siparişler yarın başlıyor
İran heyetinin İsviçre'de Dünya Kupası'nı izlediği görüntüler gündem oldu