Sokak röportajında bilindik sözler! Son pişmanlık neye yarar...

Sokak röportajında seçim sonrası pişman olan AKP'lilerin ardı arkası kesilmiyor bu kez de bir genç, Erdoğan'a oy vermesi ile ilgili "Ellerim kırılsaydı da ona vermeseydim" dedi.

Türkiye 14 ve 28 Mayıs'ta yapılan seçimleri geride bıraktı. Seçimlerin ardından zam furyası başladı. Hal böyle olunca vatandaş da isyanını dile getirir oldu. 

Sokak röportajında gidişattan memnun olmayan vatandaşlara AKP'ye oy verdiğini söyleyen kişiler de eklendi. 

Son olarak Yurttaş TV'nin yaptığı sokak röportajında konuşan bir genç, Erdoğan'a ve AKP'ye oy verdiğini ancak bunun için pişman olduğunu dile getirdi

"VALLAHİ BİLLAHİ PİŞMANIM" 

Genç verdiği röportajda şu ifadeleri kullandı: "Vallahi pişmanım billahi pişmanım. Keşke ellerim kırılsaydı da ona vermeseydim."

Güncel Haberleri

Kadir İnanır hayatını kaybetti
Ukrayna İHA'sı düşürüldü, Ukrayna'da yakıt istasyonları ve enerji altyapısı zarar gördü
Atlas Çağlayan'ın ailesini tehdit davasında karar açıklandı: 4 sanık beraat etti
Haluk Levent'in kardeşi, Şile Belediyesi operasyonunda gözaltına alındı
Meteoroloji açıkladı: Bugün hava nasıl olacak?