Soylu'dan ABD Büyükelçiliğinin başsağlığı mesajına: Hiç samimi değil

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, İdlib'deki saldırılarda yaşamını yitiren askerler için taziye mesajı yayımlayan ABD'nin Ankara Büyükelçiliği'ne "Hiç samimi değil" diyerek tepki gösterdi.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, ABD'nin Ankara Büyükelçiliğinin, İdlib'deki saldırıda yaşamını yitiren askerler için yayımladığı başsağlığı mesajına tepki gösterdi.

Soylu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, CENTCOM'un 24 Temmuz'da SDG'liler için yayımladığı taziye mesajlarının ekran görüntüsüne yer vererek, şu ifadeleri kullandı:

"Hiç samimi değil. PKK yöneticisine resmi ağıt yakan ABD resmi makamlarının, şehit olan kahramanlarımıza yönelik taziyesi, terör örgütüyle sinsice eşit kılma çabasıdır. Hiç samimi değil."

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak