İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, ABD'nin Ankara Büyükelçiliğinin, İdlib'deki saldırıda yaşamını yitiren askerler için yayımladığı başsağlığı mesajına tepki gösterdi.
Soylu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, CENTCOM'un 24 Temmuz'da SDG'liler için yayımladığı taziye mesajlarının ekran görüntüsüne yer vererek, şu ifadeleri kullandı:
"Hiç samimi değil. PKK yöneticisine resmi ağıt yakan ABD resmi makamlarının, şehit olan kahramanlarımıza yönelik taziyesi, terör örgütüyle sinsice eşit kılma çabasıdır. Hiç samimi değil."