Cumhurbaşkanlığı kabinesi belli oldu. Süleyman Soylu'nun İçişleri Bakanlığı'nda boşalttığı koltuğa İstanbul Valiliği yapan Ali Yerlikaya atandı.
İçişleri Bakanlığı'ndaki devir teslim töreni de bugün yapıldı. Ali Yerlikaya görevi AKP İstanbul Milletvekili Süleyman Soylu'dan devraldı.
Devir teslimde karşılıklı nezaket ifadeleri kullanılırken, çiçekler takdim edildi. Soylu, Yerlikaya'ya bir de kalem hediye etti.
Yapılan devir teslimle birlikte çok tartışılan Süleyman Soylu dönemi sona ermiş oldu.