Süleyman Soylu devri bitti! Ali Yerlikaya İçişleri Bakanlığı görevini devraldı

Yeni kabinede görev teslimi törenleri yaşanıyor. içişleri Bakanlığı'nda da devir teslim tamamlandı. Süleyman Soylu yerini Ali Yerlikaya'ya bıraktı.

Cumhurbaşkanlığı kabinesi belli oldu. Süleyman Soylu'nun İçişleri Bakanlığı'nda boşalttığı koltuğa İstanbul Valiliği yapan Ali Yerlikaya atandı.

İçişleri Bakanlığı'ndaki devir teslim töreni de bugün yapıldı. Ali Yerlikaya görevi AKP İstanbul Milletvekili Süleyman Soylu'dan devraldı.

Devir teslimde karşılıklı nezaket ifadeleri kullanılırken, çiçekler takdim edildi. Soylu, Yerlikaya'ya bir de kalem hediye etti.

Yapılan devir teslimle birlikte çok tartışılan Süleyman Soylu dönemi sona ermiş oldu.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’