İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, suç örgütü lideri Sedat Peker'in de bulunduğu Birleşik Arap Emirlikleri'ne gitti.
BAE'nin başkenti Abu Dabi'ye giden Soylu, burada BAE Başbakan Yardımcısı ve mevkidaşı Saif bin Zayed Al Nahyan ile bir araya geldi.
Ziyaret İçişleri Bakanlığı'nın resmi Twitter hesabından da paylaşıldı.