TRT spikerinden EYT'lileri çıldırtacak sözler

TRT spikerinin EYT'liler için yaptığı yorum büyük olay oldu. TRT spikeri Cengizhan Cevahiroğlu, "Bu kabul edilemez. 42 yaşında bir kişinin emekli olması kabul edilemez." dedi.

TRT Spikeri, EYT'liler Hakkında, "42 yaşında emekli olmak haksızlık." ifadelerini kullandı.

Emeklilikte Yaşa Takılanlar (EYT) kazanılmış hakları için mücadele ederken, hükümet ise seçim öncesi EYT çalışmasını hızlandırsa da henüz somut bir adım ortaya konulmadı.

"42 YAŞ ÇOK GENÇ DEĞİL Mİ"

Öte yandan EYT'lilerle ilgili TRT Haber'de spikerin yaptığı yorum olay oldu. TRT spikeri Cengizhan Cevahiroğlu, "Bu kabul edilemez. 42 yaşında bir kişinin emekli olması kabul edilemez. Vatandaş nedzinde de kamuoyu vicdanında da kabul edilemez bir durum. 42 yaş çok genç değil mi?" ifadelerini kullandı.

TRT spikerine sosyal medyadan tepki yağdı.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’