Türkiye - Suudi Arabistan arasında yeni anlaşma

Türkiye ve Suudi Arabistan arasında yeni anlaşma yapıldı. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar'dan açıklama geldi.

İki ülke arasında yeni mutabakat zaptı imzalandı.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar'dan açıklama geldi. "Geniş bir iş birliği" vurgusu yapan Bakan Bayraktar, karşılıklı yatırımlara vurgu yaptı.

"GENİŞ BİR İŞ BİRLİĞİNİN ÖNÜNÜ AÇMIŞ OLDUK"

Görüşmenin ardından sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bayraktar şunları kaydetti:

"Suudi Arabistan Sanayi ve Maden Kaynakları Bakanı Sn. Bandar bin İbrahim Alkhorayef ile Bakanlığımızda bir araya geldik. Görüşme sonrası imzaladığımız mutabakat zaptı ile karşılıklı yatırımlar başta olmak üzere madencilik alanında geniş bir iş birliğinin önünü açmış olduk."

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’