Ümit Özdağ, BAE'ye gidiyor mu? Sedat Peker'e ne önereceğini açıkladı!

Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, Sedat Peker ile görüşmek üzere BAE'ye resmi mektup yazdığını söyledi.

Veryansın TV'de Serkan Öz'ün sunduğu programa katılan Ümit Özdağ, Sedat Peker ile görüşmek için Birleşik Arap Emirlikleri'ne (BAE) resmi mektup yazdığını söyledi.

"AMACIM KENDİSİNE TANIK KORUMA PROGRAMI ÖNERMEKTİ"

Özdağ, "Sedat Peker'le görüşmek istediğimi söyledim. Amacım kendisine tanık koruma programı önermekti. Cevap gelmedi, geleceğini de sanmıyorum. Olumlu cevap gelirse gider görüşürüm. Gelmezse, seçimden sonra zaten Peker gerekli düzenlemeler yapılır ve Türkiye'ye döner diye düşünüyorum." dedi.

"TEŞALIN NETİCESİ"

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun BAE'ye neden gittiğine ilişkin soruyu da yanıtlayan Özdağ, "Telaşın neticesi" ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’