Ümit Özdağ, savunmasını verdi

İYİ Parti İstanbul Milletvekili Ümit Özdağ, İYİ Parti Genel Merkezi'ne savunmasını verdi.

İstanbul İl Başkanı Buğra Kavuncu'ya yönelik açıklama ve ithamları nedeniyle Disiplin Kurulu'na sevk edilen İstanbul Milletvekili Ümit Özdağ, savunmasını verdi.  

Özdağ'ın savunması müşterek disiplin kuruluna sevk edildi. Özdağ hakkındaki kararın ise gelecek hafta verileceği öğrenildi. 

Güncel Haberleri

Kadir İnanır hayatını kaybetti
Ukrayna İHA'sı düşürüldü, Ukrayna'da yakıt istasyonları ve enerji altyapısı zarar gördü
Atlas Çağlayan'ın ailesini tehdit davasında karar açıklandı: 4 sanık beraat etti
Haluk Levent'in kardeşi, Şile Belediyesi operasyonunda gözaltına alındı
Meteoroloji açıkladı: Bugün hava nasıl olacak?