Ümit Özdağ Suriye'ye gidiyor

Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, Temmuz ayında Suriye’nin başkenti Şam’a gideceğini açıkladı.

14 Mayıs ve 28 Mayıs seçimlerinde sığınmacı ve kaçakları ‘Zafer Turizm’ ile ülkelerine göndereceğini sık sık söyleyen Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, Suriyelileri şimdilik memleketlerine gönderemese de kendisi Şam'a gitme kararı aldı.

ŞAM’A GİDECEK

Suriye'ye gideceğini söyleyen Ümit Özdağ, "Temmuzun ikinci haftasında 4 kişi Şam’ı ziyaret edeceğiz. Suriye’nin başkenti Şam’a gidiyoruz. Gerekenler yapıldı. Bugün pasaportlarımızı bildirdik. Şam’da halkı yerinde göreceğiz, Lazkiye’ye gideceğiz. Hayatın doğal akışına döndüğünü göstereceğiz. İlginç bir gezi olacak" dedi.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’