Uzay Mühendisliği bölümünden mezun oldu, işsiz kaldı! Baristalık yapan İTÜ'lü genç yaşamına son verdi

İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Uzay Mühendisliği bölümü mezunu Okan Bayram, intihar etti.

İTÜ mezunu Okan Bayram, İTÜ Ayazağa Kampüsü içerisinde bulunan inşaat halindeki bir binadan atlayarak intihar etti. Mezun olduktan sonra işsiz kalan Bayram, İTÜ 1773 Kahve Satış Mekanı'nda baristalık yapıyordu. İTÜ yönetimi Bayram'ın ölümüyle ilgili sosyal medya hesaplarından açıklama yaptı. Yönetimden yapılan açıklamada, "Olayla ilgili soruşturmayı yakından takip ediyoruz" denildi.

Açıklamada "Uzay Mühendisliği Bölümü eski öğrencimiz Okan Bayram vefat etmiştir. İTÜ Ailesi olarak öğrencimize Allah'tan rahmet, ailesi ve tüm yakınlarına başsağlığı dileriz. Olayla ilgili soruşturmayı yakından takip ediyoruz." ifadelerine yer verildi.

Güncel Haberleri

Avrupa’da Kıyamet Sıcakları: Okullar Kapandı Kırmızı Alarm Verildi
İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanmış ölü deniz kaplumbağası kıyıya vurdu
Ankara'da IŞİD operasyonunda çatışma: 1 kişi öldürüldü, 1 kişi yaralı
İBB Yöneticisi Erhan Karaal'ın kaçırılması soruşturmasında 3 gözaltı daha
YKS'yi yapay zekaya çözdürdüler : Toplam 11 yanlış yaptı, matematikte zorlandı