Valilikten 'aşırı sıcaklık' uyarısı!

İstanbul Valiliği'nden sıcak hava uyarısı geldi! Valilik "sıcak çarpmasına karşı dikkatli olunmalı" uyarısını yaptı.

İstanbul Valiliği, hafta ortasından itibaren sıcaklıkların mevsim normallerinin 5-10 derece üzerine çıkmasının beklendiğini hatırlattı, "Sıcak çarpmasına karşı dikkatli olunmalı" uyarısı yaptı.

İstanbul Valiliği, Marmara Bölgesi'nde sıcaklıkların mevsim normallerinin 5-10 derece üzerine çıkmasının beklendiği uyarısı yaptı.

Valiliğin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, meteorolojik verilere göre bugünden itibaren bölgenin sıcak hava dalgasının etkisine girmesinin öngörüldüğü belirtildi.

Açıklamada, "Hafta ortasından itibaren ise sıcaklıkların mevsim normallerinin 5-10 derece üzerine çıkması bekleniyor. Sıcak çarpmasına karşı dikkatli olunmalı" ifadesine yer verildi.

Güncel Haberleri

Yeşilçam'ın efsanesine veda: Kadir İnanır'ın hafızalara kazınan karakterleri
Bozcaada'da yaz boyu yasak kararı: O araçların girişi yasaklandı
Uzmanından hayati uyarı: Kene yapıştığında bu hataları sakın yapmayın!
Ankara'da süt skandalı: 9 ton bozuk süt ve süt ürünü ele geçirildi
Yeğeni, Kadir İnanır'ın son günlerini anlattı: 'Çok yorulmuş, çok yıpranmıştı'