Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya platformu X'in Türkiye'de temsilcilik açtığını ve temsilci atağını açıkladı.
Temsilci atanmaması halinde X, bant daraltma cezasıyla karşı karşıya kalacaktı.
Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya platformu X'in Türkiye'de temsilcilik açtığını ve temsilci atağını açıkladı.
Temsilci atanmaması halinde X, bant daraltma cezasıyla karşı karşıya kalacaktı.